Phenix Trafikskole

Lovpakken (Bil)

Hos Phenix Trafikskole kan du forvente følgende i lovpakken:

Pakkepris: 11.700 kr.

Følgende er udgifter udover pakkens indhold:

Gratis og uforpligtende intro-undervisning

Du er meget velkommen til at deltage i de første to teori-undervisningslektion og en praktisk kørselslektion.
På den måde får du mulighed for at møde kørelæreren og se hvordan både den teoretiske og praktiske undervisning foregår. Du lærer også skolevognen, som du skal køre i at kende. Bagefter kan du tage din endelige beslutning på et velinformeret grundlag.

Phenix Trafikskoles tilbud kan tilpasses alle elever fra Storkøbenhavn og omegn.Skolens beliggenhed er med gåafstand fra Amager strand metro station,der er ligeledes gode og nemme forbindelser mellem nye metrolinjer og DSB togene,så kommer du hurtigere og nemmere hertil end nogensinde før.

En gang om ugen er der teori-undervisning i skolens lokale . Den praktiske undervisning tilpasser vi dine behov og din kalender. Køreundervisningen kan sagtens foregå i dit kvarter.

Phenix Trafikskole er en meget personlig køreskole, hvor jeg underviser eleven, i hele forløbet, – dvs. teori, manøvrebane og kørelektioner. Kun i førstehjælp og køreteknik oplever eleven en anden meget dygtig underviser.